Skip to main content
Bild
vesti

На планината Водно, Град Скопје ја воведе новоизградената велосипедска патека. Улогата на Чептер 4 Македонија беше да ја организира целата комуникација со јавноста. Во процесот, Чептер 4 го реализираше проектот преку следниве активности:  

• Комуникациска стратегија

• Менаџмент на социјални медиуми (комуникација и пишување и дизајн на содржина)

• Односи со медиумите (покана, соопштение за јавноста, клипинг на објави, изјава за медиуми)

• Организирање и реализација на настани

• Координација со засегнати страни

• Видео пренос во живо на отворање (камери на место на настанот и снимка од дрон)

• Фотографирање

Настанот го покриваа:

• 3 национални ТВ радиодифузери 

• 45 дигитални медиуми

• 272.872 досег на социјалните мрежи