Bild

На планината Водно, Град Скопје ја воведе новоизградената велосипедска патека. Улогата на Чептер 4 Македонија беше да ја организира целата комуникација со јавноста. Во процесот, Чептер 4 го реализираше проектот преку следниве активности:
• Комуникациска стратегија
• Менаџмент на социјални медиуми (комуникација и пишување и дизајн на содржина)
• Односи со медиумите (покана, соопштение за јавноста, клипинг на објави, изјава за медиуми)
• Организирање и реализација на настани
• Координација со засегнати страни
• Видео пренос во живо на отворање (камери на место на настанот и снимка од дрон)
• Фотографирање
Настанот го покриваа:
• 3 национални ТВ радиодифузери
• 45 дигитални медиуми
• 272.872 досег на социјалните мрежи